SUBHANALLAH !! Gara-Gara Mengubah Keindahan Ciptaan Allah, Akhirnya Model Ini Berubah Menjadi Kucing


Malang sekali model dari Thailand ini, gara-gara nak hidung mancung, lain pulak jadinya, memang kesian tengok hidungnya selepas pembedahan komestik, moral..tak perlulah nak bedah kurniaan Allah.

Tidak cukup berpuas hati dengan raut wajah jeleta yang dimilikinya, seorang model dari Thailand melakukan suntikan komestik bagi memancungkan hidungnya. Prosedur memancungkan hidung itu biasanya ringkas dan mudah sahaja iaitu membabitkan suntikan silikon di bahagian yang ingin diubah tapi siapa sangka, ia memberi implikasi yang membuatkan model tersebut menyesal seumur hidup.

Gara-gara suntikan silikon dibuat oleh doktor di bahagian hidung, dahi dan atas kening, rupa model tersebut bertukar menjadi aneh dan mengerikan. Insiden menyedihkan yang dilaporkan di laman sosial facebook Taiguo.com ini pada masa yang sama memberi pengajaran kepada wanita adn adik-adik yang suka sangat mengubah wajah mereka supaya beringat kerana perkara sama tak mustahil boleh mmenimpah kepada diri anda bila teruja nak ubah ciptaan Tuhan.





SUMBER : MYNEWHUB

0 Response to "SUBHANALLAH !! Gara-Gara Mengubah Keindahan Ciptaan Allah, Akhirnya Model Ini Berubah Menjadi Kucing"

Post a Comment