Masya Allah !!! Rupanya Kaka Azraff Dituduh Sebar Gambar Separuh B00gel Tasha Shilla


DAH reda gosip mengatakan dia menjadi punca perpisahan pelakon Tasha Shilla dengan kekasihnya, seorang peninju Muay Thai, Hans, kini timbul pula cerita tidak enak melibatkan Kaka Azraff.

Kali ini namanya dikaitkan sebagai individu yang bertanggungjawab menyebar gambar separuh bogel seorang aktres yang didakwa mirip Tasha.

Mengulas mengenai perkara itu, Kaka mengatakan itu merupakan fitnah yang paling besar buat dirinya sejak berkecimpung dalam dunia seni tempatan sejak tiga tahun lalu.

“Itu adalah fitnah yang sangat besar buat diri saya.

“Lebih baik tanya sendiri pada tuan punya badan dan bukanlah pada saya. Saya ini seorang perempuan dan saya tahu bagaimana perasaannya apabila dianiaya seperti itu..

“Malunya bukanlah sehari dua tetapi seumur hidup. Jadi, saya tak akan sekali-kali buat begitu,” katanya memetik Sinar Harian.

Kaka turut bersimpati dengan nasib yang menimpa Tasha dan beranggapan tindakan individu yang menyebarkan gambar itu sebagai kejam.

“Saya sebenarnya marah sangat pada penyebar gambar itu. Individu itu memang jahat dan kejam.

“Saya faham akan keadaan yang dialami, malah saya turut bersimpati atas apa yang terjadi,” ujarnya lagi.

Sebelum ini kecoh seketika radar industri hiburan dengan penyebaran sekeping foto separuh bogel yang didakwa mirip Tasha tersebar menerusi laman sosial dan aplikasi perbualan Whats App.

Namun, Tasha dilihat mengambil pendekatan berdiam diri daripada memberikan sebarang kenyataan berhubung isu tersebut.

Walau bagaimanapun, diam bukan bererti sebarang diam, Tasha dilaporkan sudah pun membuat laporan polis dan menyerahkan kepada pihak berkuasa untuk menyiasat perkara itu.


Tasha Shilla minta peminat doakan yang terbaik

0 Response to "Masya Allah !!! Rupanya Kaka Azraff Dituduh Sebar Gambar Separuh B00gel Tasha Shilla"

Post a Comment