Aksi 2 pelakon SADO sedang "meratah" seorang pelakon wanita muda telah Menghangatkan Laman Sosial


Sekarang ni kecoh betul mengenai sebuah video yang dikatakan memaparkan perlakuan aksi ranjang 3 orang pelakon baru yang suam-suam kuku..

Didalam video berkenaan katanya, terdapat aksi pelakon Ammar Alfian dan seorang lagi pelakon baru Idris Khan sedang "meratah" seorang pelakon wanita muda.

Kiranya dorang ni sedang buat aksi threesome lahh.. Tinggi betul imaginasi artis melayu sekarang sampai dah menyamai Mat Saleh di Hollywood.. Kalau betul la ada video tu kann, seluruh umat melayu boleh la berbangga dengan aksi threesome pertama dalam negara..

Tapi buat masa sekarang, video tu hanya sekadar persepsi dikalangan penggiat seni serta netizen didalam forum-forum sosial..

Walaupun Ammar Alffian sendiri telah nafi bahawa dia berlakon dalam video tu, nampaknya para netizen lebih cenderung untuk percaya video tu wujud.. Bak kata pepatah.., kalau tak ada angin, takkan pokok nak bergoyang kannn...



Pelakon wanita yang dikaitkan dengan aksi mengawan kembar dalam video tu pun dah nafi jugak yang dia beraksi sedemikian.. Katanya.., dia tak taupun video tu ada..

Ada sorang forumer dilaman sosial mendedahkan.., berkemungkinan besar video aksi kamasutra posisi bertiga tu masih dalam simpanan pelakon-pelakon berkenaan.. Dan video tu kini hanya orang tertentu saja yang boleh tengok..



Tak tahu lah kann... Nampak macam betul je cerita panas lagi sensasi ni.. Kalau nak kira perangai para pelakon tu.., bukannya "bersih" sangat pun background dorang.. Ada yang pernah buat video bogel dan ada yang dikatakan bersekedudukan serumah dengan kekasih..

Apapun.., kita tunggu je sikit masa lagi.. Mungkin "kebenaran" akan muncul jua akhirnya.. Bak kata pepatah melayu.., "bangkai gajah takkan boleh ditutup dengan nyiru"... Hahaha...

Sumber  - Big B/Utaranews.com

0 Response to "Aksi 2 pelakon SADO sedang "meratah" seorang pelakon wanita muda telah Menghangatkan Laman Sosial"

Post a Comment