Hidung Lembu...!!! Antara Kutukan Follower Terhadap Tindakan Pengacara TV Tindik Subang Di Hidung Yang Kecoh Di Instragram


Tindakan seorang pengacara TV yang memuatnaik gambarnya bertindij dengan subang dihidung nampaknya telah menimbulkan kritikan daripada netizens.

Kebanyakan netizens telah mempersoalakn tindakan pengacara TV berkenaan yang disifatkan agak keterlaluan kerana menyerupai pemakaian agama lain.


Pengacara rancangan Semangat. Intelek.Swadaya yang disiarkan di TV, Shea Rasol telah memuatnaik gamabr berkenaan dua hari lalu.

Berikut adalah komen dan kritikan daripada peminar beliau.



Bagaimanapun tindakan Shea berkenaan telah di dipertahankan oleh penyanyi berbakat negara Yuna Azrai di mana yana menyifatkan apa yang dilakukan oleh Shea itu adalah seperti Muslim dari India atau Pakistan di mana Yuna berkata kebanyakan Muslim di dua negara berkenaan mengenakan tindik subang dan bertudung.

"I know a lot of Indian Muslims/pakistani Muslims who wears the exact same piercing with their hijab, doesn't make them any less of a Muslim. Yang lain2 panggil you lembu ni probably very racist. And pelik bila perempuan BERTUDUNG pun panggil you lembu. Seronok betul diorang ni panggil you lembu. So block block block sweetie," jelas Yuna. 

- Siakapkeli.my

0 Response to "Hidung Lembu...!!! Antara Kutukan Follower Terhadap Tindakan Pengacara TV Tindik Subang Di Hidung Yang Kecoh Di Instragram"

Post a Comment